11/12-11

Om jag lovar att aldrig mer svälta mig,kan jag få tillbaka mitt liv då? Om jag lovar att alltid äta normala portioner flera gånger om dagen kan jag få tillbaka min livslust då? Om jag lovar att aldrig ställa mig framför spegeln och noggrant gå igenom varje del kan jag få tillbaka en normal människas tänkande då?

 och om jag lovar att aldrig mer klaga över vad jag äter eller helt undvika vissa sorters mat kan jag få leva ett normalt liv igen? och om jag lovar att följa det här,kan någon i så fall väcka mig ifrån den vackraste dröm och låta mig verkställa det i mitt riktiga liv,i mitt lovande liv, i mitt falska liv där lögner och svek mot mig själv aldrig tar slut,där hopp,framtidsdrömmar och styrka aldrig tar slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0