förbannad.

Jag vet inte vart jag ska börja, allt gör så ont ångesten,självhatet och känslan att aldrig få vara nöjd. Att sträva efter lyckan i vikten/utseendet gör mig olyckligare än någonsin. Fy fan jag är ordlös, kan inte ens beskriva vad som händer inom mig det är frustration,ilska,sorg,hjälplöshet och en stark längtan över att älska sig själv och sitt liv.

Suget är på mig hela jäääävla tiden, jag vill att det släpper mig och mitt jävla liv för det gör bara hela situationen hundra gånger värre. Fick världens jävla utbrott idag, allt för å slippa det den där sista gången. Kastade mobilen i golvet så den har spruckit sönder nu, kastade glas och mat i hela köket. FAN JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG PÅ DET, varför tog du mitt liv, varför tog du min själv, varför tar du ifrån mig mina drömmar och hopp!????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0