far away from happiness.

Mina senaste dagar,veckor och månader har ungefär sett ut såhär för bra för att vara sant, lååång svacka tillbaka till helvetet, för bra för att vara sant,låång jävla svacka tillbaka till helvetet. Tecken på friskhet eller jävlas bara sjukdomen med mig ännu mer? Varje gång tror jag att det är vägen ut, vägen till ett friskt liv men jag bara faller och faller. Och varför i helvete är det så viktigt att vara smal, det är så JÄVLA viktigt...

Jag har ett sådant där liv som folk nästan skulle dö för (dock inte om dem kände till min största hemlighet). Har varit inne jätte länge på att berätta om min sjukdom i min andra blogg för alla men det går bara inte. Tror tyvärr aldrig jag kommer bli behandlad som en vanlig tjej igen om jag gör det, fan vad jag hatar mitt fantastiska liv.

Har precis käkat hundra ost och syltmackor plus massa yoghurt/flingor, nu blir det hemköp och köpa det fetaste som finns med mest socker i f u c k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0