rädd för framtiden.

Kikade på Det Blir Bättre igår där det visade sig att en känd tjej hade haft ätstörningar i 23 år, det skrämde fan skiten ur mig. Vad är jag uppe i mellan fem till sju jävla år, antagligen började allt mkt tidigare än jag själv hela tiden trott men saker börja hamna på plats i mitt huvud nu. Jag har haft TRE ätstörningar för kände igen allt hon sa.

Jag har övertränat som fan plus käkat nyttigt på det, trodde dock bara att jag var väldigt hälsosam och skötte mig bra,jag har varit undernärd och underviktig,knappt ätiti något och sedan har jag käkat som en gris och kompenserat det på olika sätt. Men fy fan bulimin tar hela priset, det är bulimin som har fått mig att må skit det var den som ville att jag skulle äta eller dö, anorexin blev jag bara lycklig utav sjukt nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0