....

Jag hatar mig själv mer än någonsin just nu, jag är ett totalt jävla nervvrak,ett äckel,en förlorare. VARFÖR undrar jag dagligen,varför tog det min själ,mina drömmar,mina hopp,mitt liv,min vardag,min kropp,min styrka,min skönhet. Det tog fan i mig allt och det enda ja har kvar är min underbara familj,mina underbara vänner men den här jävla skiten får mig att svika dem gång på gång också. Jag sviker inte bara mig själv utan alla omkring mig och jag vet inte längre vart jag ska ta vägen? Fast i hevetet,fast i något som bara jag själv kan rädda mig ifrån.

 Gode gud jag vet att jag aldrig riktigt har trott på dig men om du verkligen finns så måste du hjälpa mig nu,ge mig styrkan,hoppet,drömmarna,livet,själen så jag orkar ta mig igenom detta för jag håller på att dö inombords,jag är så nära att bara falla ihop när som helst nu och ingen riktigt fattar hur illa det är. För första gången i mitt jävla liv så har kroppen sagt ifrån.

DEN VI kan inte ta den här skiten längre... Ibland är det som om jag drömmer,jag kan fortfarande inte fatta att jag är DEN tjejen,hon som svek hela sitt liv,förstörde hela sin ungom,hela sin själ för anorexin och bulimin. Jag som alltid har varit så stark utav mig och självsäker VARFÖR i helvete drabbades jag utav ätstörningar,bulimin den värsta av dem alla helvetet på jorden,det mörka hålet som känns som en evighet,den onda cirkeln och krossade drömmar för jag har inte längre rätt att drömma om framtiden för det enda jag får tänka på nu är att bli frisk.

 Ibland vet jag inte vad som är värst det psykiska eller fysiska för jag håller på att gå sönder för allting gör så ont och min mage är kaos, hela jag är en enda röra. Jag hatar dig,jag hatar att du inte slår tillbaka,att du inte ställer dig upp och säger att nu får det fan vara nog. Går därifrån och gör sådant du allid fanatsiserat och drömt.,följer dina mål som du alltid annars gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0