om ni bara hade vågat..

Allt jag ville var att ni skulle se mig,höra mig? Trots att jag åt upp all min mat,gjorde mina läxor så behövde jag också få höra det ordet ibland. Att jag också var duktig trots att jag inte fick mvg på alla prov,att ett jävla G inte räckte för er???? Jag kanske inte orkade vara perfekt hela tiden,jag ville ju bara att någon berömde mig och sa att jag var duktig. Varför i helvete sa ni aldrig något?! fattar ni inte att jag behövde er mer än någonsin. Precis som ni inte såg mig när jag höll på att falla ihop och dö av näringsbrist???

 VARFÖR gjorde ni inget?????????????????????????? när jag till och med satt och grät inför er varför i helvete satt ni bara där,varför hjälpte ni mig inte då? fattar ni inte hur länge jag hade tagit mig mod att berätta för er.ÅH jag är så jävla arg att ni lät det gå ytterligare en tid. Hur fan kunde ni låta mig gå och må dåligt i så många år,jag höll ju fan på att dö inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0