ATt inte våga förstå

Jag hatar att du ALDRIG fattar något,att du på något jävla stört sett fortfarande INTE fattar när du ska stötta mig. Att du bokstavligen talat är så jävla trög,att jag tror du nästan är sjukare än mig,du måste fan i mig vara det när du är så förbannat jävla äckligt trög. Du förpestar mitt och andras liv med din agrressition,jag HATAR det,fattar du inte att alla människor utom du HATAR det. Jag önska att m var här så jag kunde prata med henne,hon var den ända som förstod men istället får jag sitta här ensam på midsommar gråtandes för att DU ALDRIG FATTAR.Jag har fan inte ditt stöd någonstans och jag vet inte om du blundar eller om du verkligen är så här förbannat jävla blind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0