Söndag

Jag vet inte om det har varit en bra helg eller inte. Anntar att den hade kunnat vara både bättre och sämre. Känner mig bara så jävla sviken utav dig gång på gång samtidit som jag vet vad tycker och står. Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är med dig och vad du är rädd för. På ett sätt tycker jag synd om dig samtidigt tycker jag du är så jävla konstig som aldrig vågar släppa in någon i ditt liv. Jag har så jävla mycket större problem än sitta och grubbla över detta dag in och ut. Är egentligen inte ens värt att skriva om men nu gör jag det ändå. Fattar bara inte så mycket snack men ingen verkstad, vad väntar du på eller har du redan gett upp. Fegt och svagt vet inte vad jag ska kalla det men fan är bara trött på att lägga min tid på detta nu. Kunde jag trolla skulle jag bara trolla bort dig och dina ord men hade det varit så lätt hade jag antagligen aldrig skrivit i den här bloggen.

Gick rätt bra på ätstörningsenheten i fredags,ade gått ner ett kilo.... Bättre än inget eller upp i alla fall men nu ska jag verkligen försöka öka min matmängd och äta ofta och lite!!!! Ska verkligen försöka nu jag måste orkar inte detta längre sån jävla onödig tid, det räckerdom åren den här skiten har tagit ifrån mig. På tisdag ska hela familjen upp och prata liiite nervöst om jag ska vara ärlig men mamma kommer la antagligen babbla på som vanligt, SKÖNT slipper jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0