Måndag

Fick ta ledigt idag från skolan för jag skulle upp till ätstörningsenheten och prata med en tant eller vad jag ska kalla henne. I alla fall så verkade hon vara riktigt go och bra tycker jag. Fick svara på en massa frågor om min syn på vikten, maten och allt sånt där sedan skulle vi gå och väga mig. Trodde faktiskt jag hade gått ner något men vågen stod på 57,7 det kändes verkligen inte bra. Hoppas bara inte jag ska gå runt hela den här veckan och tänka på det nu för känner jag mig själv kommer det gå åt helvete med maten då. Dom ska ialla fall ha konferens på onsdag och sedan ska hon ringa mig direkt där jag får höra hur dom kommer att gå till väga med mig och om jag behöver någon behandling. 
 
För övrigt blir det ingen träning idag vilket verkligen känns skiiit nu efter jag vägt mig. Känner mig fruktansvärt trött också plus att det är iskallt ute så promenad pallar jag verkligen inte ta mig någon idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0