Utkast: Dec. 09, 2012

Jag är ett sådant fruktansvärt kontrollfreak,jag ska verkligen ha koll på allt. Det är en utav anledningarna varför jag dygnet runt är stressad. Lurar genom kroppen genom att tro att kontroll är makt precis som med mina ätstörningar så handlade mycket om kontroll men jag hade ingen kontroll alls speciellt inte under min tid som bulimiker,jag var helt kontroll lös.. Sjukdomen styrde mig,mitt liv,mina dagar,min framtid,min kropp,jag styrde ingenting.. trots att jag hade legat inne på sjukhus,börjat bryta ner kroppen totalt kunde jag inte sluta och när jag låg där och önskade livet ur mig själv kändes det som om jag aldrig skulle uppleva frihet igen,lycka,våga bli frisk,våga släppa all kontroll över maten. Men nu står jag här och har kommit längre än vad jag någonsin vågat önska då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0