Utkast: Nov. 20, 2012

Kommer antagligen bli mycket inlägg nu när jag har en dålig period,inte matvis men allt annat här i livet. Klumpen i magen kommer ligga och förstöra varenda jävla natt för mig och jag kan inget annat än att låta den sakta men säkert växa bort utav sig själv. Egentligen vill jag inte att allt ska vara slut här men ibland blir det inte som man tänkt sig och då är det bar att ta nya tag. Jag om någon borde ju vara expert på att tag sig upp efter man fallit och fallit och fallit. Ibland vet jag inte om det är fel på mig,om jag inte tillåter någon nära i mitt liv men om jag är värd att kämpa för vill jag gärna se det med egna ögon,nu innan det är försent om det inte redan är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0