Utkast: Oct. 04, 2012

Vet inte om det beror på all jävla drama som forsat igenom mig de senaste veckorna eller mitt jävla sug som höll på att ta död på mig igår eller min dåliga dag.Kvällen är i alla fall här och ångesten får mig att nästan kräkas,jag är stark och stod ut men det har varit alldeles för mycket annan skit. Trött på killar som aldrig vågar stå för sina känslor,speciellt när jag är likadan,hatar den sidan av mig..

Sen ett kompis svek som håller på att ordna upp sig,eller jag hoppas så i alla fall?? Om det nu inte är mer inblandat än kompis känslor,orkar inte det,inte nu i alla fall. Vill bara att det ska bli som förut men kommer la aldrig hända efter det här patetiska bråket. Är så jävla förbannad att du aldrig stod upp och sa som det var innan det skulle bli hundra gånger värre,vill bara få det jävla samtalet överstökat NU,fastän jag inte vet om det kommer förstöra,förstärka eller bara göra allting jobbigare. Jag vill inte,orkar inte,vill bara att det ska va bra. Kommer att stötta dig oavsett vad det är men då får du verkligen visa något tillbaka.. Sen orkar jag inte med mer kärleks trassel,vill bara ha allting svart på vitt samtidigt som jag älskar att ta en dag i taget. Hellre kärleksproblem än bulimi? Alla problem känns mycket lättare än det just nu trots att jag vet innerst inne att det inte stämmer. Jag vill bara njuta utav min frihet just nu,få känna lycka,bli av med ångesten som aldrig försvinner,gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0