Utkast: Oct. 10, 2012

jag hetsäter inte längre,kanske överäter eller inte? jag vet faktiskt inte.. Kompenserar inte maten,svälter eller hets tränar men jag äter fruktansvärt onyttigt. Hamnat i någon jävla käka massa fett och godis i "lagom mängd" fast varje dag cirkel. Fått skit jobbig ångest på kvällarna också,oftast bara då.. Vet inte om det beror på min dåliga sömn,mina skittider på jobbet,kosten eller rädslan av att aldrig kunna somna när jag lägger mig. I å för sig har jag aldrig vetat vad min ångest kommer ifrån,varför jag började svälta mig,varför jag hetsåt,varför jag överåt som yngre,varför jag mådde dåligt över "inget" som yngre. Ovissheten som ja aldrig kommer få svar på, ovissheten om jag någonsin kommer kunna slippa må dåligt tankarna,kunna hantera att må dåligt utan mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0