Utkast: Jan. 13, 2013

Idag är en sådan dag när jag ätit alldeles för mycket fett och socker,fortfarande långt ifrån en hetsätning som går till på ett helt annat sätt också. Saken är ju att idag kan jag faktiskt stoppa men ibland blir det men än tänkt som dock är mänskligt. Men jag mår fortfarande dåligt över sådana här dagar,långt ifrån ångesten jag hade under mina dagar som bulimiker,inte ens i närheten. Men efter flera år utav olika ätstörningar glömmer man vad som är normalt och vad som inte är.. Har precis börjat lära mig rätt och fel,lagom osv men det är fortfarande riktigt jobbigt vissa dagar. Men så länge jag bara blir orolig för stunden spelar det ingen roll,bara det inte sätter sig i huvudet på mig igen.. Jag får helt enkelt ta en dag i taget och även ifall jag nu anses som frisk så är det ju inte så att tankarna försvunnit. Dem kanske jag får leva med resten utav livet men sådant tar jag helst inte ut i förskott,försöker bara ta en dag i taget nu och trots vardagliga problem leva fullt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0